Thursday, February 28, 2008

Τέλος


Έφυγα.


Ο ευκολότερος τρόπος να δημοσιεύσεις κάτι σήμερα, είναι αυτός που ήταν και πριν από δύο χρόνια. Τα blogs.Όταν ξεκίνησα στο Τριαγώνια, είχα σκοπό να δημοσιεύσω μία σειρά από αφιερώσεις σε ένα αγαπημένο πρόσωπο του παρελθόντος.

Ισοβίτη ήσουν δίπλα μου κάθε λεπτό αυτής της προσπάθειας (και ξέρω ότι θα συνεχίσεις να είσαι) χωρίς να προσπαθείς να με χρησιμοποιήσεις για να αποκομίσεις προσωπικά οφέλη. Σε ευχαριστώ γι' αυτό και με συγχωρείς που φεύγω έτσι απότομα. Είμαι βέβαιος ότι θα καταλάβεις.

Αν κάποια στιγμή στο μέλλον αποφασίσω να ξαναχρησιμοποιήσω την ευκολία των blogs γι' αυτόν τον σκοπό, θα με βρείτε

στα Σταυροδρόμια όπου θα βρείτε και παλιότερες αναρτήσεις που είχα κάνει εδω
ή
στους Ονειρότοπους

Μέχρι τότε... Αντίο κι ευχαριστώ για τα ψάρια.
Γείτων

Friday, February 08, 2008

Michel Calliyannis - Το πορτρέτο



Όταν, μαζί με το Γείτωνα, μας πρωτοπροσέγγισε ο ζωγράφος Μισέλ Καλλιγιάννης, δεν ενθουσιαστήκαμε απλώς που θα βιντεογραφούσαμε το πορτρέτο της ζωής του. Θα ήταν μία βιντεογραφία με περιεχόμενο έναν άνθρωπο που ο τρόπος ζωής του αποτελεί υπόδειγμα λιτότητας, μετριοφροσύνης και δημιουργίας. Αν και το ντοκιμαντέρ δεν ολοκληρώθηκε ακόμη, μιας και ο ζωγράφος μετακόμισε μόνιμα στην Αθήνα, μοντάραμε το παραπάνω μουσικό δίλεπτο με αφορμή μια έκθεσή του στην Αθήνα. Ευκαιρίες τέτοιες δεν προκύπτουν συχνά. Ειδικά όταν αυτές είναι συνδυασμένες με περιεχόμενο που μιλά από μόνο του σε υψηλούς τόνους ανθρώπινης καλλιτεχνικής αισθητικής. Σε ευχαριστούμε, Μισέλ. Περιμένουμε να επιστρέψεις για να ολοκληρώσουμε την προσωποβιντεογραφία σου.

Wednesday, February 06, 2008

Foititelia TV Spots



Όλα ξεκίνησαν τον Απρίλη του 2007. Τότε που, με αφορμή ένα τηλεοπτικό σποτ που έφτιαξα για ένα κλαμποπάρτι, ο ιδιοκτήτης του www.foititelia.gr μού ζήτησε να φτιάξω σποτ που να διαφημίζουν το site του.
Ένα τηλεφώνημα στον Γείτωνα ήταν αρκετό για να ξεκινήσουμε συζητήσεις και ιδέες για τηλεοπτικά σποτ - σκετς, με φόρμες που συναντούμε σε διαφημίσεις κινητής τηλεφωνίας. Και κυρίως, για να προσπαθήσουμε να μετατρέψουμε τους απίστευτους πρωταγωνιστές μας, Φαίδωνα και Νένι, σε μασκότ του site.
Η πρώτη καμπάνια βγήκε στον αέρα της Μυτιλήνης με τρία σποτ (Παιχνίδια, Forum, Online παραγγελίες), με απλή σκηνοθεσία αλλά έξυπνα σενάρια. Εδώ οφείλω να πω πως περιόρισα αρκετά τις ιδέες του Γείτωνα λόγω έλλειψης εμπειρίας με αποτέλεσμα απλή, βασική σκηνοθεσία και μοντάζ.
Η δεύτερη όμως καμπάνια (Πεσμένοι, Δύο κλικ) άλλαξε ριζικά. Η κάμερα έγινε πιο ελεύθερη και το μοντάζ πιο δυναμικό.
Στο βίντεο παραπάνω μπορείτε να παρακολουθήσετε τα 5 τηλεοπτικά σποτ (για τα υπόλοιπα κάντε κλικ στο κουμπί δίπλα στο play για να εμφανιστεί η λίστα).

Saturday, February 02, 2008

Στους δρόμους του Θεόφιλου (In Theofilus' footsteps)



Λέσβος. Ίδιο πλατανόφυλλο καταμεσής του πελάγους. Ένα νησί όπου ο λαϊκός ζωγράφος Θεόφιλος περπάτησε, ζωγράφισε, άγγιξε, γνώρισε. Οι δρόμοι του Θεόφιλου, ακόμη και τόσα χρόνια μετά, έχουν κρατήσει τη ζωντάνια τους. Και τα παιδιά είναι εδώ για να τους ζωντανέψουν ακόμη περισσότερο. Καλοκαίρι και φθινόπωρο του 2007. Ο Πολιτιστικός Όμιλος «Στέγη Θεόφιλου» διοργανώνει καλλιτεχνικά εργαστήρια για παιδιά. Μουσική, πηλοπλαστική, θέατρο και ζωγραφική τα προκαλούν να δημιουργήσουν έργα με τη βοήθεια των καθηγητών τους. Ένα τρίτο μάτι, η κάμερα του ντοκιμαντέρ, καταγράφει τα βλέμματα των παιδιών. Τη θέλησή τους για δημιουργία και τα βήματά τους πάνω στους ίδιους δρόμους. Τους δρόμους του Θεόφιλου.

Τα γυρίσματα έγιναν το καλοκαίρι του 2007. Δείτε πιο πάνω ολόκληρο το ντοκιμαντέρ, διάρκειας 18 λεπτών. Για το trailer και περισσότερες πληροφορίες, δείτε το προηγούμενο post. Καλή προβολή!