Monday, July 17, 2006

Ο έρως χρόνια δεν κοιτά...


Χίλια συγγνώμη παρακρατικό Χημείο για την κλοπή του τίτλου αλλά δεν μπόρεσα να αντισταθώ στον πειρασμό να τον «δανειστώ» για λίγο. Στο υπόσχομαι πως είναι για καλό σκοπό.

Αφορμή λοιπόν για αυτήν την κλοπή μου έδωσαν οι Ολλανδοί, οι οποίοι έχουν βάλει μάλλον στοίχημα να αναδειχθούν ως οι πλέον δημοκρατικοί του πλανήτη. Βέβαια ίσως και να φταίει η τόσο μεγάλη ενασχόληση με τα ναρκωτικά αλλά και πάλι το αποτέλεσμα δεν αλλάζει… Κόμμα της Αδελφικής Αγάπης, Ελευθερίας και Διαφορετικότητας. Έτσι λέγεται λοιπόν το πλέον μοδάτο, και προχωρημένο κόμμα σε ολόκληρη την υφήλιο και οι Ολλανδοί είναι ο περήφανος λαός που θα έχει το δικαίωμα να το ψηφίσει. Εγώ προσωπικά θα το ψήφιζα και με τα 2 χέρια, θα πήγαινα στη κάλπη με το ψηφοδέλτιο στο στόμα και στη γιαγιά μου θα έδινα 5 σταυρωμένα ψηφοδέλτια να δώσει και στις φίλες της! Τέτοιο κελεπούρι δεν πρέπει να μένει έξω από τη βουλή. Εσκεμμένα δεν έχω αναφέρει ακόμα το σκοπό του κόμματος για να σας εξάψω περισσότερο τη φαντασία… λοιπόν παίρνω βαθειά ανάσα και αρχίζω: το πρωτοποριακό αυτό κόμμα ζητά να νομιμοποιηθεί η κατοχή υλικού παιδικής πορνογραφίας, να μπορεί να θεωρείται «συναινετικό» το σεξ με άτομα έως και 12 χρονών (σήμερα η νόμιμη ηλικία είναι τα 16 έτη), οι ανήλικοι από 16 ετών και πάνω να επιτρέπεται να συμμετέχουν σε πορνογραφικές ταινίες και να μην θεωρείται αδίκημα η κτηνοβασία (καλά επιτρέπεται να τα σκοτώνουμε και να τα τρώμε αλλά δεν επιτρέπεται να τα «αγαπάμε»;) Ελπίζω να καταλάβατε το μεγαλείο της ολλανδικής δημοκρατίας και επιτέλους να συμπορευθείτε μαζί τους για έναν καλύτερο και ελεύθερο κόσμο.


Γάλα βλάχας. Μεγαλώνει γερά παιδιά… τι ατυχία ο καημένος ο παιδεραστής του Βελγίου που βίασε και σκότωσε 2 κοριτσάκια… εάν ζούσε λίγα χιλιόμετρα πιο πέρα θα ήταν ένας ευυπόληπτος πολίτης. Λέτε να υπάρχει κάτι στο νερό σε αυτές τις χώρες;

9 comments:

artfarted said...

Να σου πω, οι Ολανδοί είναι πρακτικοί άνθρωποι. Αν είχαμε εδώ ένα τέτοιο κόμμα, ή ένα άλλο με ανατρεπτική ατζέντα, μάλλον θα το ψήφιζα, καθαρά για να διαμαρτυρηθώ ενάντια στη ανηθικότητα, την υποκρισία και την παλιανθρωπιά της κατεστημένης πολιτικής.

Περί πρακτικότητας τώρα, αν ένα τέτοιο κόμμα ήταν νόμιμο και είχε μέλλη, οπαδούς και υποψηφίους, η κοινωνία θα ήξερε ποιοί είναι. Τώρα όλοι αυτοί έρπουν στο σκοτάδι και περιμένουν το επόμενο θύμα τους.

Αν υπήρχε τρόπος να καταρεύσει η υποκρισία στον κόσμο, θα ερήμωναν τα πάντα.

Ισοβίτης said...

Δεν νομίζω να είναι θέμα υποκρισίας. Τουλάχιστον μέχρι τώρα η κοινωνία (ελληνική) δεν έχει δείξει σημάδια ροπής προς την παιδοφιλία και ό,τι έχει εμφανιστεί διώκεται. Απλώς το Internet έχει φέρει σε επαφή αυτούς τους ανθρώπους και οι πράξεις τους μεγενθύνονται ευκαιριακά από τα ΜΜΕ. Το πρόβλημα που βλέπω εγώ είναι στην ανικανότητα των θεσμών (της ολλανδικής δικαιοσύνης στην περίπτωσή μας)να διατηρήσουν ένα επίπεδο στην κοινωνία. Από τις πόρνες στις βιτρίνες και τα ελεύθερα ναρκωτικά στα μαγαζιά σήμερα φτάσαμε και στη νομιμοποίηση της παιδοφιλίας. Διότι κακά τα ψέμματα: δίνοντας δικαίωμα έκφρασης και διαλόγου σε όλους αυτούς , κατευθείαν αποδέχεσαι την ύπαρξή τους στην κοινωνία και τους αφήνεις ελεύθερους να δρουν. Είναι φυσικό να μην έχουν κόμμα οι κατά συρροήν δολοφόνοι και οι οδηγοί υπό την επήρεια μέθης. Γιατί θα πρέπει να έχουν κόμμα οι παιδόφιλοι;

Γείτων said...

Ένα 14χρονο θεωρείται αρκετά ικανό να μάθει ολοκληρώματα, 3 ξένες γλώσσες και πιάνο, σε πολές κοινωνίες αρκετά ικανό να μπεί στο εργατικό δυναμικό (ρίξε μια ματιά τώρα που θα κατέβεις στο νησί πόσα 14χρονα δουλεύουν) αλλά ανίκανο να διαχειριστεί το σώμα του (διότι οι παιδόφιλοι υποστηρίζουν μόνο την κοινή συνεναίσει επαφή και ουδεμία σχέση έχουν με τον βιαστή που περιγράφεις.) Η Ήβη με όλα τα συνεπακόλουθά της (ορμές κλπ) έρχεται στα 12-13 και όχι στα 16. Ο μέσος όρος ηλικίας στην οποία τα παιδιά έχουν την 1τη τους σεξουαλική επαφή μειώνεται διαρκώς στην δυτική ευρώπη, και θα συνεχίσει να μειώνεται είτε το στηρίζει η νομοθεσία είτε όχι, διότι κανένας νόμος, ήθος ή έθιμο δε θα σταθεί ποτέ πάνω απο την φυσική νομοτέλεια. Βέβαια το να πάει μια 13χρονη με έναν 14χρονο δε θεωρείται μεμπτό. Αν πάει με 19χρονο όμως τότε έχουμε ένα "Κρουσμα παιδεραστίας"... Ε ρε ραβδί που θέλετε εσείς και τα χριστιανοφερμένα ήθη σας...

Γείτων said...

Πρέπει να συμπληρώσω το εξής.Δεν είμαι υπέρ της ΠΑΙΔΕραστίας. Ξέρω ότι τα παιδιά δεν έχουν αναπτυγμένη σεξουαλικότητα. Ξέρω όμως ακόμη, ότι η παιδική ηλικία έπεται της νηπιακής και ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ της εφηβικής. Είναι δηλαδή μεταξύ 6 και 12 ετών. Στα 12 δεν έχουμε να κάνουμε πλέον με παιδιά αλλά με εφήβους (αφού η ήβη αρχίζει από 11-12 ετών) Παιδεραστία λοιπόν έχουμε όταν έχουμε παιδιά. Δηλαδή άτομα κάτω των 12 ετών. Δεν ξέρω ποιος και γιατί ονόμασε την επαφή με εφήβους «παιδοφιλία» και ούτε με απασχολεί να μάθω. Οφείλω όμως να διευκρινίσω ότι το comment μου αναφέρεται στις σχέσεις των εν λόγω εφήβων με ενήλικες, και όχι των παιδιών.

Anonymous said...

den mporw na katalavw gia poio logo sygxeoume tin prostateftiki dynatotita poy parexei o nomos mexri stigmis sta anilika atoma me xristianiki ithiki kai loipa asxeta kai theorw oti opoios to kanei pithanotata exei ti miga kai mygiazetai. an diavasete pote ti leei o nomos gia toys anilikoys kai eidikotera tous efivous tha diapistwsete oti oute toys apagorevei oute toys periorizei ti dynatotita gia sexoualikes epafes, antithetws to mono pou kanei einai na epitrepei ston aniliko na prosfygei sti dikaiosyni se periptwsi poy o idios (kai oxi oi goneis tou kai loipoi "prostates") thewrisei oti ton ekmetalleftikan me kapoion tropo. oso gia ton 19xrono poy gamise ti 13xroni tha anakalypsete episis oti nomika katatassetai stin katigoria twn metefivwn kai apolamvanei epieikesteris metaxeirisis opos kai o efivos, opote to dikastirio (pio swsta eirinodikeio kai koinwniki ypiresia prin ftasoyme sta dikastiria) den prokeitai na ton katadikasei... twra an o en logw dekaenniaxronos ekane sadomazoxistika kolpakia kai epairne tin pitsirika me mpoukalia kai maxairia den nomizw oti einai akraio na exei provlefthei kapoias morfis prostasia gia tin 13xroni apo ena kratos poy estw kai theoritika thelei na isxyrizetai oti leitoyrgei se dimokratikes vaseis. to provlima olwn twn thiaswtwn tis eleytherias peri kathe sexoualikis energeias einai telika oti parasyrontai toso apo to dikaio menos tous gia toys periorismous dikaiwmatwn twn diaforetikwn anthrwpwn poy kataligoume sto atopo toy na axiologoume ta dikaiwmata tous ws ypertera en telei apo twn ypoloipwn... eleos pia!!! i politiki ekproswpisi tetoiwn omadwn einai apla kai teleiws epifaneiaka to kerasaki stin tourta. to provlima mas einai oti den zitane isotita dikaiwmatwn alla anwterotita dikaiwmatwn, pragma teleiws diaforetiko. kai mi mou peis twra oti otan enas typakos kanontas xrisi toy dikaiwmatos toy na pidaei 13xrona den katapata parallila to dikaiwma twn 13xronwn gia lupsi epilogwn se synthikes wrimotitas kai isotitas pnevmatikis dynamis kai sysswreymenwn empeiriwn giati tha gelasei kathe pikramenos. einai sa na moy les oti den tha apoteloyse kataxrisi na se balei katw o swkratis gia na kanete dialektiki syzitisi, otan sto telos, w tou thavmatos, to symperasma poy tha evgaine tha itan to diko toy!!!
parempiptontws wraio pragma na milame gia themata sta opoia den kseroume akribws ti symvainei (kai den milaw kan gia ollandia, anarwtiemai posoi apo mas gnwrizoume ti isxyei estw kai stin ellada!!!).

Γείτων said...

Λοιπόν ανώνυμε,
Κατ' αρχάς, ότι θυμάσαι χαίρεσαι. Απαντάς σε σχόλια που έχουν γίνει 5.5 μήνες πριν. Τέλος πάντων, ας περάσουμε στο σχόλιό σου

1)"den mporw na katalavw" - δε με απασχολεί τι μπορείς να καταλάβεις
2)" gia poio logo sygxeoume tin prostateftiki dynatotita poy parexei o nomos mexri stigmis sta anilika atoma" - Δεν την παρέχει στα ανήλικα άτομα. Την παρέχει στα ανήλικα άτομα κάτω των 16 ετών (και το κατά πόσο μπορούμε να πούμε ότι είναι προστατευτική είναι ένα μεγάλο θέμα που δεν είναι επί του παρόντος).
3)"kai theorw oti opoios to kanei pithanotata exei ti miga kai mygiazetai" - Δεν με απασχολεί τι θεωρείς (ειδικά από τη στιγμή που η θεωρία σου περι "μύγας" δεν ακολουθείται από κάποια απόδειξη. Άρα δε θεωρείς καν. Αξιώνεις. Φυσικά ούτε αυτό με απασχολεί.)
4)"an diavasete pote ti leei o nomos... me kapoion tropo." - Φυσικά και ξέρουμε το νόμο επ' αυτού, και ποτέ δεν ισχυριστήκαμε ότι "apagorevei" τη δυνατότητα για σεξουαλικές επαφές.
5)"oso gia ton 19xrono poy gamise ti 13xroni tha anakalypsete episis oti nomika katatassetai stin katigoria twn metefivwn kai apolamvanei epieikesteris metaxeirisis opos kai o efivos" - Φυσικά και απολαμβάνει επιεικέστερης μεταχείρησης. Εξακολουθεί όμως να πρέπει να έρθει αντιμέτωπος με το νόμο.
6)"opote to dikastirio (pio swsta eirinodikeio kai koinwniki ypiresia prin ftasoyme sta dikastiria) den prokeitai na ton katadikasei..." - Φυσικά. Πράγμα που δείχνει ότι ο μόνος λόγος για τον οποίο θα γίνει η βαβούρα είναι για να φέρει πελατεία στον νομικό κλάδο.
7)"wra an o en logw dekaenniaxronos ekane sadomazoxistika kolpakia kai epairne tin pitsirika me mpoukalia kai maxairia den nomizw oti einai akraio na exei provlefthei kapoias morfis prostasia gia tin 13xroni apo ena kratos poy estw kai theoritika thelei na isxyrizetai oti leitoyrgei se dimokratikes vaseis" - Μιλάμε για κοινή συναινέσει πάντα...
8)"to provlima olwn twn thiaswtwn tis eleytherias peri kathe sexoualikis energeias einai telika oti parasyrontai toso apo to dikaio menos tous gia toys periorismous dikaiwmatwn twn diaforetikwn anthrwpwn poy kataligoume sto atopo toy na axiologoume ta dikaiwmata tous ws ypertera en telei apo twn ypoloipwn... eleos pia!!!" - Εξαιρετικά αποτυχημένος αιτιολογικός προσδιορισμός. Στα νομικά φαίνεται να τα πας καλά, αλλά την ψυχολογία ας την κατα μέρους καλύτερα...
9)"politiki ekproswpisi tetoiwn omadwn einai apla kai teleiws epifaneiaka to kerasaki stin tourta. to provlima mas einai oti den zitane isotita dikaiwmatwn alla anwterotita dikaiwmatwn, pragma teleiws diaforetiko. kai mi mou peis twra oti otan enas typakos kanontas xrisi toy dikaiwmatos toy na pidaei 13xrona den katapata parallila to dikaiwma twn 13xronwn gia lupsi epilogwn se synthikes wrimotitas kai isotitas pnevmatikis dynamis kai sysswreymenwn empeiriwn giati tha gelasei kathe pikramenos" - Και ο περιπτεράς που τους πουλάει τσίχλες το ίδιο κάνει. Για την ακρίβεια εαν οιοσδήποτε ωριμότερος έχει οποιαδήποτε συναναστροφή με κάποιον λιγότερο ώριμο ή έξυπνο κάνει το ίδιο.
10)"inai sa na moy les oti den tha apoteloyse kataxrisi na se balei katw o swkratis gia na kanete dialektiki syzitisi, otan sto telos, w tou thavmatos, to symperasma poy tha evgaine tha itan to diko toy!!!" Ναι ναι, καλά κάναμε και τον ποτίσαμε το κώνειο. Ακους εκεί να έχει το θράσος να χρησιμοποιεί το μυαλό του! τσκ τσκ τσκ.
11)"parempiptontws wraio pragma na milame gia themata sta opoia den kseroume akribws ti symvainei. Φυσικά και ξέρουμε τι ισχύει. Μόνο που έχουμε την ικανότητα, πέρα από την νομική να δούμε και την ηθική καθώς και την ηθολογική (εξελικτική για τους αμύητους) πλεθρα του θέματος
12)(kai den milaw kan gia ollandia, anarwtiemai posoi apo mas gnwrizoume ti isxyei estw kai stin ellada!!!)." - Σε αυτό το σημείο πρέπει να το έχεις καταλάβει ήδη, αλλά ας το πω :
Δεν με απασχολεί τι αναρωτιέσαι.

Εάν παρέλειψα κάποιο σημείο του σχολίου σου, συγνώμη. Η έλλειψη ειρμού που το διακρίνει δυσκολέυει κάπως την κατάσταση.

Καλημέρα

Anonymous said...

an de se apasxolei to ti anarwtiemai i kai genika to an kai kata poso oi apopseis mou diaforopoiountai apo tis dikes sou den vlepw gia poio logo mpikes kan ston kopo na apantiseis...
tespa, epeidi emena kata kanona me endiaferei to na antallassw apopseis xarika poly pou apantises, paroti opws poly swsta paratirises o,ti thymamai xairomai, i poly apla den gnwriza tin yparxi tou sygekrimenou blog mexri arketa prosfata kai to psaxnw me tin isixia mou...
oso gia to swkrati pareksigises teleiws to noima tis anaforas... ypodeiknyw apla oti metaxy atomwn yparxei syxna megali diafora ikanotitas na peisoun kai oti afto epeidi poly syxna isxyei stin periptwsi twn anilikwn kalo tha einai na elegxetai,dioti akoma kai i koini synainesi pou kata ti gnwmi sou airei to provlima mporei poly syxna na einai fenaki i kai peithanagkasmos. lypamai poly an thewrises oti katakrinw to swkrati me tin tragiki katigoria tou skeptomenou anthrwpou, alla ypothetw pws afti i tasi na parermineveis ta panta san epithesi pros tous pantes se diakrinei genikotera otan antallasseis apopseis (krinontas vevaia apo to poly periorismeno deigma twn sxoliwn sou opote kata pasa pithanotita protrexw, alla toulaxiston egw to antilamvanomai, etsi den einai???)opote den tha kathisw na analysw perissotero...
kai mono to gegonos pantws oti yparxei akoma enas anthrwpos pou skeftetai asxetws me to an skeftetai diaforetika apo emas einai apo mono tou aisiodoxo, de nomizeis???
xarika pou ta eipame (kai nai, xerw, pali oti thymamai xairomai...)

Γείτων said...

Ανώνυμε ο λόγος για τον οποίο σου απάντησα είναι ότι πάντα απαντάω σε όσους έχουν αφιερώσει χρόνο για να γράψουν κάτι στο blog μου, είτε έχουν ίδια είτε έχουν διαφορετική άποψη από μένα. Στο μεσαίο κομμάτι του σχολίου σου, έχω ήδη απαντήσει στο προηγούμενο σχόλιό μου οπότε απλά σου επισυνάπτω τα σχετικά αποσπάσματα:


"dioti akoma kai i koini synainesi pou kata ti gnwmi sou airei to provlima mporei poly syxna na einai fenaki i kai peithanagkasmos"=> "εαν οιοσδήποτε ωριμότερος έχει οποιαδήποτε συναναστροφή με κάποιον λιγότερο ώριμο ή έξυπνο κάνει το ίδιο"

και"ypothetw pws afti i tasi na parermineveis ta panta san epithesi pros tous pantes se diakrinei genikotera otan antallasseis apopseis" => "Στα νομικά φαίνεται να τα πας καλά, αλλά την ψυχολογία ας την κατα μέρους καλύτερα.."

Τέλος, μη ξεχνάς ότι όλοι οι άνθρωποι σκέφτονται, οπότε ναι υπάρχουν άλλα 6δις ανθρώπων που σκέφτονται αλλά δε βλέπω τι το αισιόδοξο βρίσκεις σε αυτό

Anonymous said...

Θα ολοκληρωθεί ορισμένα καλά σημεία εκεί. Έκανα μια αναζήτηση για το θέμα και να βρεθεί η πλειοψηφία των ατόμων που θα έχουν την ίδια γνώμη με το blog σας.